Spørgsmål og svar

1. Hvordan kan jeg booke et anlæg?

Du kan booke et anlæg ved at benytte Kolding Kommunes officielle bookingsystem, som er tilgængeligt på vores hjemmeside. Alternativt kan du kontakte den relevante kommunale afdeling via telefon eller e-mail for assistance.

2. Hvad koster det at leje et anlæg?

Prisen for at leje et anlæg afhænger af typen af anlæg, varigheden af lejen, og om du lejer som privatperson eller på vegne af en forening. Prisen fremgår ved booking, og du vil modtage en faktura efter bekræftelse.

3. Kan jeg afbestille min booking?

Ja, du kan afbestille din booking. Afbestilling skal ske senest 14 dage før lejedatoen for at undgå gebyrer. Hvis du afbestiller senere end 14 dage før, vil der blive opkrævet et afbestillingsgebyr. Hvis du afbestiller senere end 7 dage før, skal det fulde lejebeløb betales.

4. Hvad gør jeg, hvis der opstår skader på anlægget under leje?

Hvis der opstår skader på anlægget under lejeperioden, skal du straks kontakte Kolding Kommune for at rapportere skaderne. Lejer kan blive økonomisk ansvarlig for reparationer.

5. Hvordan kan jeg komme i kontakt med Kolding Kommune?

Du kan kontakte Kolding Kommune via telefon eller e-mail. Kontaktoplysningerne findes på vores officielle hjemmeside. Vi står klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål eller udfordringer.